ΕΊΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ότι το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας θα ανανεώσει τον στόλο του. Το διοικητικό συμβούλιο βρίσκεται σε αναζήτηση μικρών οχημάτων, τα οποία «ταιριάζουν» στο δύσκολο ανάγλυφο και στους δρόμους της πόλης, που ως επί το πλείστον δεν έχουν μεγάλο πλάτος. Ωστόσο, τα μικρότερα οχήματα είναι δυσεύρετα, αφού υπάρχει ζήτηση και από άλλες χώρες. Επιπλέον, τα λιγοστά διαθέσιμα είναι, κυρίως, μεταχειρισμένα.

ΘΕΩΡΟΥΜΕ ότι, δεν είναι απαραίτητο να αντικατασταθούν όλα τα παλιά οχήματα με μικρότερου μήκους, καινούργια, ή μεταχειρισμένα, διότι υπάρχουν και διαδρομές που οι δρόμοι έχουν κατάλληλο πλάτος και τα δρομολόγια εξυπηρετούν αρκετό επιβατικό κοινό. Οι διοικούντες το ΚΤΕΛ γνωρίζουν καλύτερα ποια είναι τα δρομολόγια αυτά, στα οποία μπορούν να χρησιμοποιούνται τα οχήματα μήκους δώδεκα μέτρων και να σχεδιάσουν το δίκτυο αστικής συγκοινωνίας.

ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ στο δίκτυο αστικής συγκοινωνίας, είναι καιρός, νομίζουμε, να μελετήσουν οι διοικούντες το ΚΤΕΛ τη δυνατότητα δημιουργίας νέων γραμμών, ή της επέκτασης των υφιστάμενων, ώστε να αυξηθεί η επιβατική κίνηση. Αυτό θα γίνει σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας και με τη βοήθεια, ίσως, συγκοινωνιολόγου. Η ενίσχυση της αστικής συγκοινωνίας, θα συμβάλλει στη μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην πόλη, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες, που τα οχήματα πολλαπλασιάζονται λόγω των επισκεπτών. Τουλάχιστον οι κάτοικοι, εκείνη την περίοδο, πρέπει να μάθουν να χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία, ώστε τα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα να είναι λιγότερα στο κέντρο.

ΣΧΕΤΙΚΑ με τις στάσεις και το «αλαλούμ» με τα κουβούκλια, τους εννέα διαφορετικούς τύπους όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, Γιάννης Χαλεπιάδης, χρειάζεται και γι’ αυτό το ζήτημα συνεννόηση με τον Δήμο Καβάλας, ώστε σε όλες τις στάσεις, ή σε όσα σημεία είναι εφικτό, τα στέγαστρα να είναι ομοιόμορφα. Κατά την άποψη μας, τη διαχείριση των στάσεων, άρα και των κουβουκλίων, πρέπει να έχει το ΚΤΕΛ. Δηλαδή, να αναθέσει σε μία εταιρεία την κατασκευή τους, τη συντήρηση και την αντικατάστασή τους, όταν κάποιο καταστραφεί. Θα βρεθεί, υποθέτουμε, ένα πρόγραμμα για τη χρηματοδότηση της κατασκευής των στεγάστρων, ή το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών μπορεί να συνάψει συμφωνία με την εταιρεία που θα κατασκευάσει τα στέγαστρα, για τη διαφημιστική εκμετάλλευση τους, όπως ισχύει σήμερα μεταξύ Δήμου Καβάλας και ιδιώτη, για μερικές από τις στάσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here