ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ των προηγούμενων ημερών, ήταν η καθίζηση τμήματος του καταστρώματος της γέφυρας στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού της Καβάλας. Η καθίζηση σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 9 Νοεμβρίου 2018, καθώς περνούσε από τη γέφυρα ένα γερανοφόρο όχημα βάρους πενήντα τόνων. Στο ίδιο σημείο, επίσης, «παγιδεύτηκε» κι ένα Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο. Η απομάκρυνση των δύο οχημάτων έγινε το βράδυ της ίδιας ημέρας, ενώ από το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018 ισχύουν κυκλοφοριακά μέτρα, έως ότου αποκατασταθεί η ζημιά.

ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ του Σαββάτου 10 Νοεμβρίου 2018, επίσης, πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Καβάλας σύσκεψη, με τη συμμετοχή των υφυπουργών, Κατερίνας Νοτοπούλου και Στάθη Γιαννακίδη, που δεσμεύτηκαν να παρέχουν κάθε βοήθεια στον Δήμο Καβάλας και στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, για τη συντομότερη επισκευή του τμήματος που έπαθε την καθίζηση. Τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018 έγινε νέα σύσκεψη, στο γραφείο της δημάρχου Καβάλας, παρουσία του περιφερειάρχη Α.Μ.-Θ., Χρήστου Μέτιου, μετά την οποία ανακοινώθηκαν συγκεκριμένα βήματα, για την αντιμετώπιση της έκτακτης κατάστασης. Η ανακοίνωση των μέτρων αυτών, δεν άρεσε στους βουλευτές ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Καβάλας, που εξέδωσαν δελτίο Τύπου, σε σκληρό ύφος, εναντίον της δημοτικής αρχής και της δημάρχου Καβάλας, Δήμητρας Τσανάκα, την οποία κατηγόρησαν για «αυτοσχεδιασμό».

ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ, οι βουλευτές: Δημήτρης (Τάκης) Εμμανουηλίδης, Κώστας Μορφίδης, Γιώργος Παπαφιλίππου, «συμπλέουν» με την κυβερνητική γραμμή, αντί να προασπίσουν τα συμφέροντα του τόπου που εξελέγησαν. Βάζουν απέναντι, πάλι, τον Δήμο Καβάλας και πάνω από τη λογική, την ικανοποίηση μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων. Διότι, είναι μικροπολιτική σκοπιμότητα, κατά την άποψη μας, η εμπλοκή της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» στην υπόθεση, από πλευράς της κυβέρνησης. Η συγκεκριμένη Ανώνυμη Εταιρεία, δεν είναι η μοναδική στην Ελλάδα, που έχει την τεχνογνωσία για την κατασκευή γεφυρών και γενικότερα οδικών έργων.

ΣΕ ΔΥΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» έδειξε πως η εκτίμηση των μηχανικών της, για δύο σοβαρά έργα, απέχει από την πραγματικότητα. Αναφερόμαστε στη χωροθέτηση του μετωπικού σταθμού διοδίων στο ύψος της «Άσπρης Άμμου» και στη σύνδεση του αυτοκινητόδρομου Ε61, με τον Α/Κ/ Αγίου Σίλα στην Εγνατία οδό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here