ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ από την παρουσίαση των εργασιών και του επενδυτικού σχεδίου της Fraport Ελλάς για τον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», είναι ότι η περιοχή διαθέτει ένα πολύ καλό αεροδρόμιο, αλλά όχι ανταγωνιστικό! Ο αερολιμένας των Χανίων, για παράδειγμα, αν και βρίσκεται κοντά στο διεθνή αερολιμένα «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου, έχει μεγαλύτερη επιβατική κίνηση εσωτερικού, σε σύγκριση με τον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», που υποτίθεται ότι εξυπηρετεί τρεις Νομούς, τους Νομούς Καβάλας, Δράμας και Ξάνθης! Αρκετοί κάτοικοι των Νομών αυτών προτιμούν να ταξιδέψουν αεροπορικώς, συνήθως προς την Αθήνα, από τον αερολιμένα «Μακεδονία», διότι οι πτήσεις είναι περισσότερες, το κόστος χαμηλότερο και οι παρεχόμενες υπηρεσίες καλύτερες, σε σύγκριση με τον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος».

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ, επομένως, της Fraport πρέπει να είναι η αύξηση της επιβατικής κίνησης εσωτερικού, αφού η αντίστοιχη κίνηση του εξωτερικού παρουσιάζει ανοδική τάση τα τελευταία έτη. Ο αερολιμένας «Μέγας Αλέξανδρος» πρέπει να γίνει ελκυστικός για τους Καβαλιώτες, τους Δραμινούς, τους Ξανθιώτες και γιατί όχι, για τους Σερραίους και τους Θεσσαλονικείς.

ΤΟ «ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ» της εταιρείας Aegean πρέπει να «σπάσει», ώστε να αυξηθούν οι πτήσεις και οι προορισμοί. Επίσης, η Fraport πρέπει να παρέχει φθηνότερες και υψηλότερου επιπέδου υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό. Στην παρουσίαση έγινε αναφορά στο χώρο στάθμευσης και στη δωρεάν σύνδεση με το διαδίκτυο. Εφόσον η Aegean δεν επιθυμεί να αυξήσει τις πτήσεις προς την Αθήνα, από δύο που είναι σήμερα, επικαλούμενη τις μικρές πληρότητες των αεροσκαφών, θα μπορούσε να κάνει ακόμα δύο πτήσεις ημερησίως μία άλλη εταιρεία. Τότε, θα διαπιστώσουμε εάν θα αυξηθεί η ζήτηση εισιτηρίων και, κατ’ επέκταση, η επιβατική κίνηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here